- ПочетнаPočetna
- Упознајте РашкуUpoznajte Rašku
- ДестинацијеDestinacije
- Шта видетиŠta videti
- Шта радитиŠta raditi
- Где одсестиGde odsesti
- МанифестацијеManifestacije
- ИнфоInfo
- ВестиVesti
- KонтактKontakt
Врста наручиоца: Установа
Врста предмета: Добра
Опис предмета набавке: опрема за саобраћај-нов путнички аутомобил.
Назив и ознака из општег речника:
Уговорена вредност: 1.421.000,00 динара без ПДВ-а.
Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена.
Број примљених понуда: 1(једна)
Понуђена цена: највиша 1.421.000,00, а 1.421.000,00 најнижа, без ПДВ-а.
Понуђена цена код прихватљивих понуда: највиша 1.421.000,00 најнижа 1.421.000,00 динара, без ПДВ-а.
Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: //
Датум доношења одлуке о додели уговора: 30.10.2013. године
Датум закључења уговора: 12.11.2013. године
Основни подаци о добављачу: „Интерауто“ д.o.o. Чачак, Скадарска бр.7, директор Милија Костић, матични број: 07831005, ПИБ 101290187, текући рачун 220-8284-72 код ПроКредит банке.
Околности које представљају основ за измену уговора: након закључења уговора наручилац може да дозволи промену цене или других битних елемената уговора само из објективних разлога који морају бити јасно и прецизно наведени у писаном захтеву. Промена уговорене цене извршиће се уколико дође до раста или смањења произвођачке цене и/или трошкова транспорта и/или трошкова увоза за више од 5%, и то само у висини промене произвођачке цене и/или трошкова транспорта и/или трошкова увоза, у односу на датум закључења уговора о јавној набавци. Страна заинтересована за промену цене је у обавези да поднесе образложени писани захтев другој страни, као и да поднесе релевантан доказ о промени цене. Друга страна је дужна да одговор на захтев за промену цена достави у року од 7 (седам) дана од дана пријема захтева.
Остале информације: //
ДИРЕКТОР,
Ненад Остраћанин